tessanaarfrankrijk.reismee.nl

2. Even wennen

Laat ik maar beginnen met de plek waar ik het meest kom. De plek waar je ieder moment van de dag een gezellig praatje kan maken. De plek waar je even af kan koelen als het écht te warm wordt. En de plek waar je iedere keer moet oppassen dat je niet de wc in loopt waar al een kind zit te plassen... Het sanitairgebouw.
Ik was ervan op de hoogte dat kinderen de wc deur niet op slot doen -doe ik zelf soms nog steeds niet- maar ik wist niet dat zelfs zo'n draaislot al te veel gevraagd is. Ik ben nu namelijk al 3 keer bij een kind onverwachts en onbedoeld op toilet-bezoek geweest. Echter ligt het niet altijd aan het slot zelf, maar ook aan de algemene kennis van de kinderen die er op zitten... Sym (5): "Papa als ik deze op slot draai kan er niemand meer in." Papa: "Ehhhh ja Sym, dat is de bedoeling van een WC-deur..." Voor een leuk verhaal moet je dus zeker in het sanitairgebouw zijn, maar het verdere gebruik ervan is nog even wennen, net als eigenlijk alles hier.

Kusjes uit Frankrijk

Reacties

Reacties

Karin

Ha Tessa
Wat leuk, ik hou wel van cliché’s. ? Schrijf lekker door, werk ze af en toe nog een beetje en bovenal geniet ervan!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!