tessanaarfrankrijk.reismee.nl

5. Lief

Inmiddels is het nog minder dan 10 nachtjes slapen voor ik weer op de trein stap naar Parijs. Esther is maandag aangekomen wat betekent dat we nu bestaan uit een driekoppig animatie team. Na de kinderdisco vroeg Marcel (camping eigenaar): "hebben jullie er al over gedacht om een groep te beginnen?" Verder betekent een extra persoon vooral nog minder werk dan we al hadden en dus nog meer vakantie vieren. Ik zit dit nu te typen op een muurtje naast de eendenvijver mét baby eenden. Heel lief. Nou ja, volgens de meeste mensen. Julia heeft een vogelfobie. Maar op een avond stond ze al een kwartier bij de eendenvijver te kijken en kwamen er verschillende "oeeh" en "aawh" geluiden vanuit haar kant en vervolgens een "jongens er is een baby eend!!" Esther, nietsvermoedend en vol enthousiasme: "is-ie lief?" Julia: "nee natuurlijk niet, het is een eend." Over lief gesproken, de kindjes zien er allemaal super lief en onschuldig uit, maar dat zijn ze niet altijd... Evan (5): "De persoon die nu op de skelter zit hak ik morgen in duizend stukken met een reuzezwaard." Lief.

Kusjes uit Frankrijk