tessanaarfrankrijk.reismee.nl

7. Laatste keer

Het is inmiddels zondag 5 augustus en dat betekent dat het er nu écht bijna op zit. Julia is inmiddels Anne geworden en vanaf morgen staan zij en Esther er alleen voor. Vandaag zijn we nog met z'n drieën naar het meertje geweest, waar de glijbaan dit keer wel open was. Die kan ik dus ook van m'n bucketlist afstrepen. Voor de rest stond deze week vooral in het teken van alles voor de laatste keer doen. Laatste keer kinderdisco, pannenkoeken bakken, afwassen, bier tappen met een verschrikkelijke tap, de hond uitlaten, .... Afgelopen week was zo ook mijn laatste speurtocht waar het altijd een opdracht is om bij Marcel aan de bar vogelgeluiden te herkennen. Hij vindt het vooral belangrijk dat iedereen naar huis gaat met het geluid van de Turkse Tortel (roe koe koe) in zijn hoofd. Helaas vinden sommige kinderen echter andere dingen interessanter als ze aan de bar hangen. Onbekend (6+) tegen andere 6+ jarige: "zag je dat?? Er staat sex op de menukaart!!" Inmiddels heb ik ook mijn laatste sex 'on the beach' gedronken (thanks marijn ze waren heerlijk). Vijf weken is toch lang blijkt uit het feit dat ik -zelfs ik- verkleurd ben!! Niet bruin hoor, gebroken wit laten we het maar noemen. En het is ook te lang om Max te missen die ik nu toch wel graag weer even wil knuffelen, maar gelukkig kan dat morgen weer voor de eerste keer. Nog 3 dagen samen Parijs en dan is het alweer voorbij. A bientôt!

Kusjes uit Frankrijk

Reacties

Reacties

Karin

Veel plezier in Parijs!
Goede reis terug!

Christien nies

Tessa, heel veel plezier in Parijs en n goede terugreis????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!