tessanaarfrankrijk.reismee.nl

1. Blogue

Bonjour. Je m'appelle Tessa en tot zo ver mijn Franse talenkennis. Op het moment ben ik 5 weken in Frankrijk aan het werk op een camping. Omdat sommige van jullie vast benieuwd zijn hoe het met me gaat maar ik geen zin heb om 17 keer hetzelfde verhaal te vertellen, de verbinding hier niet altijd even sterk is en ik best wel wat tijd over heb om lekkere lulverhaaltjes (ik kan op de camping natuurlijk niet -zo veel- scheldwoorden gebruiken dus dat moet maar hier) te schrijven, heb ik deze blogue (dit klinkt meer Frans) aangemaakt. Ik heb geen idee hoe vaak ik hier iets plaats en geen idee of iemand het überhaupt leest, maarja: tijdverdrijf. Sommige verhalen zullen kort zijn en sommige lang, maar dat zie je vanzelf.

Kusjes uit Frankrijk

PS. goeie smoes voor alle spelfouten: ik typ op mijn mobiel want mijn laptop ligt thuis, vandaar.

Reacties

Reacties

Max

Dit is nu al mijn favoriete website <3

Christien nies

Tessa, veul plezeer doa en auch n bietje geniete??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!